הפעימה הרביעית: 11 חטופים ישראלים חזרו הביתה

    אתר קול חי No Comments on הפעימה הרביעית: 11 חטופים ישראלים חזרו הביתה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    11 חטופים ישראלים נכנסו לפני זמן קצר לישראל, במסגרת הפעימה הרביעית של שחרור חטופים משבי החמאס. בין החטופים שתי אימהות ותשעה ילדים, תושבי קיבוץ ניר עוז. הם הועברו מיד לבתי החולים צורך בדיקות מקיפות של מצבם הרפואי. נוסף אליהם, שוחררו הערב (שני) 6 אזרחים זרים. בתמורה ישוחררו 33 מחבלים המרצים מאסרים בבתי הכלא בישראל.

    דווח לישראל שכלל החטופים במצב טוב. בהם שני הילדים איתן יהלומי, אור ויגל יעקב, שרון וילדותיה אמה ויולי קוניו, ארז וסהר קלדרון, הילדים של הדס. וגם, קרינה אנגל ברט ובנותיה מיקה ויובל, שחוזרות הערב הביתה. וכאמור, חמאס שחרר עוד 6 תאילנדים, בנוסף ל-11 החטופים הישראלים.

    לפי הדיווחים, סוכם להאריך את ימי ההפוגה בעוד יומיים כאשר ישוחררו במהלך כל ערב עשרה ישראלים בתמורה לשלושים מחבלים מבתי הכלא הישראליים. בישראל הבהירו לחמאס כי עד חצות מחויב הארגון להעביר את הרשימות של עשרים חטופים נוספים שישוחררו במסגרת הארכת ימי ההפוגה.

    דובר צה"ל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, אמר הערב בריאיון לסקיי ניוז כי בני משפחת ביבס כפיר ואריאל שנחטפו יחד עם אימם שירי, מוחזקים באזור ח'אן יונס על ידי אחד הפלגים הפלסטיניים. לדבריו "חמאס נוהג בחלק מהחטופים הישראלים כשלל. את חלקם העביר גם לארגוני טרור אחרים הנמצאים ברצועת עזה, מה שמקשה את בהתנהלות במשא ומתן".

    נתניהו הערב ביחס לחטופים בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו ממשיכים במתווה כפי שסוכם ואנחנו ממשיכים גם ביעד המרכזי שאמרנו: להביא לשחרור חטופינו, להשלים את חיסולו של חמאס וכמובן גם להבטיח שבעזה לא יישנה האיום הזה, לא יהיה מה שהיה ולא יהיה גם משטר שמעודד טרור, מחנך לטרור ומשלם לטרור".

    ראש הממשלה נתניהו יצא מישיבת הממשלה כדי לעקוב אחר המשך המאמצים להשבת חטופינו לישראל. ראש הממשלה נתניהו: ״נמשיך לפעול כדי להשיב את כולם הביתה״.

    לפיכך, מסתמן כי תשעה ילדים נותרו בשבי: כפיר ביבס בן 10 חודשים, ‏אריאל ביבס בן 4, ‏גלי טרשנסקי בת 13, ‏עמית שני 16, ‏מאיה ליימברג בת 17, ‏אופיר אנגל בן 17, ‏עיישאה אלזיאדנה בת 17, ‏ליאם אור בן 18, ‏איתי רגב בן 18 שכפי הנראה ובעזרת ה'  ישוחררו בפעימות הבאות, מחר ומחרתיים.

     



    0 תגובות